vineri, 31 octombrie 2008

(31 nov. 2008) Sweet November

Pt mine luna noiembrie are o semnficatie aparte.Imi readuce amintiri frumoase si sentimente vechi cu care stiu ca nu ma voi mai intalni.E luna in care as vedea non stop filmul “Sweet november”(alt lucru de care sunt foarte atasata din aceleasi motive prezentate mai sus).
Caut ca disperata un site unde pot citi carti online sau macar sa le downloadez.Vreau sa citesc Mark Levy-Te voi revedea(continuarea cartii “Si daca e adevarat”-Mark Levy)
As putea sa rog pe cineva din tara sa -mi faca comanda la carte dar dureaza prea mult(stiu din experienta proprie)si nu mai am rabdare
Luna asta presimt ca e luna de metamorfoza
O sa trebuiasca sa-mi fac provizii de ciocolata si servetele
AAA apropo maine ma mut in casuta noua(o sa fie un week-end groaznic de ocupat dupa o saptamana de munca teribila)
Cam multe paranteze in postul meu…Cam multe paranteze si prin capsorul meu
La inceputul saptamanii am zis ca ma las de fumat si de raspuns la mailuri….(bineinteles nu am realizat nici unul din aceste 2 lucruri si la cum ma cunosc…nu se va intampla prea curand)…
Intrebarea zilei….Ma mai cunosc????

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu