joi, 30 octombrie 2008

(30 oct. 2008) Sunt Dependenta..

Sunt dependenta de amintiri,de iubire,de imbratisarile calde ale prietenilor,de privirile de incurajare ale lor,de zambetul lui,de zilele calde de vara,de cafea,de fratii mei,de rasu cristalin al surioarei mele,de certile cu frati-miu,de tigari,de sentimente,de cuvinte,de autocritica,de poze,de abstract,de muzica,de culoare-nonculoare,de privirea lui de dimineata,de non-sensuri,de pilde,de “Sweet November”,de organizare,de scris,de monologuri,de lacrimi,de schite,de negare….de regret…
Si lista ar putea continua ….
Asta sunt….
Dependenta mai ales d ce am fost,
Speriata de ce snt azi,
Intrigata de ce simt,
Dezamagita de lasitatea mea ,
Ingrozita de pustietatea din mine,
Neincrezatoare in nimeni si nimic,
Altcineva decat cine eram in urma cu mai putin de un an…
In concluzie, bine ati venit pe blogul meu,un blog incarcat cu emotii,sentimente,ganduri

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu