miercuri, 15 aprilie 2009

Curatenia de primavara

-Un proces ce se deruleaza cu foarte mare atentie si meticulozitate in fiecare an, inainte de Paste. Dureaza cel putin o saptamana si cuprinde cele mai obscure locsoruri ale spatiului locuibil. Imi place si nu aceasta mobilizare de forte
Argumente pro:
parcurgand procesul asta dau de lucruri vechi care, de la primul contact vizual, ma transpun in trecut , ca un portal al timpului. Imi amintesc de copilarie, de fetita peltica cu ochi mari si albastrii, brunetica cu parul drept si breton frantuzesc, buze carnoase si natural conturate si de cat de mult si cu cat patos vorbea ca si cum ar fi recitat mereu o poezie.
Nu sunt un om al trecutului, am fost; doar ca insist sa-mi permit din cand in cand sa gust ramasite ale trecutului...doar pe cele dulci.
Argumente contra:
ma umplu de praf;urasc praful, imi taie respiratia. Dau de paienjeni (una din fobiile mele).Plus ca, cel putin la mine in debara(camera), oricat de curat as face a 2-a, cel mult a3-a zi e la fel de dezordonat.
Oricum de Paste o sa avem casa plina de romanasi si dupa ce vor pleca n-o sa-si dea nimeni seama ca s-a muncit vreodata la "curatirea"locului.
Cam atat cu curatenia si va doresc din pipota un Paste fericit si luminos.

P.S.: offtopic: Mihaela : sunt in zodia Rac si ca o racoaica veritabila, starea mea se schimba in functie de vreme, de lumina, de nimicuri...in plus...a plecat Melcutzu in tara si...am un gol in suflet si o presimtire sumbra care sper sa nu se adevereasca dar experienta mi-a demonstrat ca intuitia nu m insala niciodata...in fine ce-o fi mami o fi si tati.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu